AVENGERS i MARVEL oraz DC
- obecnie ulubione tematy Tymka

"Tam-tam", czyli temat muzyczny ze STAR WARS
- obecnie ulubiony temat Jędrasa

Detektyw Łodyga, układ słoneczny,
Wojtek Szczęsny (i papierosy)
Włamy-hobbit, aaale nawijasz, Angry Birds
Człowiek Pająk, Rayman, Little Big Planet...
pierdzikółko, drift, Dusty, ale czad!, wyścig, siemaneczko!, hmm... (głosem a la Yoda),
- niektóre dawniej ulubione słowa :)

środa, 29 stycznia 2014

Jak bardzo Tymek kocha... ?

Jest taki niesamowity serial na kanale minimini+, o królikach, małym brązowym i jego tacie :) Ktoś kojarzy? Dla niewtajemniczonych, ale i dla tych, którzy chcieliby sobie przypomnieć - podłączyłem pod koniec tekstu odnośnik. Tak, czy inaczej, w czołówce animacji gra sobie piosenka - przewijają się tam słowa: "(...) A ty nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham..." 
Właśnie... Tymek już jakiś czas temu podjął ten temat, bo często i dosyć otwarcie mówi o swoich uczuciach. 
Zapamiętałem taki dialog:
- Tato - szeptem do mojego ucha - lubię Cię...
- Yhm... A ja, to nawet Cię kocham Tymku...
- Ja Ciebie też... tak bardzo jak Pinokio ma dłuuugi nos...   :) 
Ostatnio powiedział do swojej Mamy, coś bardzo podobnego. Ale kończyło się, mniej więcej tak:
- Mamusiu, kocham Cię tam mocno, jak wieeeelki jest potwór...
? Ciekawe o jakiego stwora chodziło? Godzilla? Oby :)



Film, o którym wspomniałem na wstępie, poniżej.



1 komentarz:

  1. jak na mój gust to bajka jest ekranizacją książki "Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham" (Sam McBratney)

    OdpowiedzUsuń